Далі

Дякуємо за теплий прийом та гарне ставлення адміністрації комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради".


 



04.05.2017 група вчителів музичного мистецтва, які зараз проходять  підвищення кваліфікації на очно-заочних курсах у КВНЗ «ВАНО»  відвідала відкритий урок, на який нас люб’язно запросила Корченюк Наталія Петрівна.







Урок музичного мистецтва проводився для дітей 3 класу. Це один із уроків циклу вивчення музичної форми. Діти продемонстрували свою обізнаність у одночасних та двочасних музичних формах. Наталія Петрівна запропонувала дітям ознайомитись із такою формою музичних творів, як Рондо. Як приклад, використовувався відомий твір В.А. Моцарта «Турецьке рондо». Урок був дуже динамічний та живий. Курсанти жваво обговорювали та ділились власним досвідом проведення такого типу уроків.

Окрім того, на заході були присутні
Федун С.І. – завідувач відділу культури та мистецтва КВНЗ «ВАНО»
Легун О.М. – доцент КВНЗ «ВАНО», науковий керівник, куратор дисципліни.

24 лютого 2017 року в Михайлівській ЗОШ відбулися батьківські збори за участю викладачів кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ ВАНО.
Було розглянуто багато актуальних питаньсуїцидальної поведінки дітей шкільного віку.
Велика частина розмови була присвячена основним принципам контактування та поводження з такими дітьми.
Аналізувалися випадки участі дітей в іграх-квестах «Синій кит», «Вогняна фея» та ін., обговорювались профілактичні заходи щодо випадків агресії в інтернеті.
Така робота може бути продовжена та мати позитивні наслідки.
Якщо ви бажаєте, щоби в шкільних закладах будь-якого типу взяв участь викладач кафедри «Психолого-педагогічної освіти та соціальних наук» дзвоніть за телефоном (0432) 67-08-89.


Модель професійної компетентності педагога-організатора щодо роботи з дитячими об’єднаннями та організаціями
1 лютого 2017 року на базі Вороновицької СЗШ І-ІІІ ступенів №1, Вінницького району  за участі кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» відбулося засідання школи молодого педагога-організатора на тему: «Модель професійної компетентності педагога-організатора щодо роботи з дитячими об’єднаннями та організаціями», організований методистом Л.В. Гром. 
      Вітальним словом відкрив засідання директор школи В.А. Пелешок, який розповів про виховну роботу закладу та презентував гостям здобутки школи за рік та перспективи майбутніх змін. Методист комунальної установи «Вінницького районного методичного центру закладів освіти» Л. В. Гром розкрила перед молодими організаторами важливу роль учнівського самоврядування в системі виховної роботи школи та здійснення психолого-педагогічного супроводу органів врядування.
У своєму виступі О. І. Маляр, кандидат психологічних наук,  старший викладач кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» ознайомила учасників семінару з психолого-педагогічними особливостями  розвитку самореалізації педагога-організатора. В ході роботи було проведено майстер-клас з учасниками семінару з розвитку та усвідомлення своїх здібностей, інтересів, життєвого призначення і мотивів поведінки, здатності до дружньої взаємодії з іншими людьми, володінням знаннями, уміннями, навичками і творчими особливостями, які дозволяють реалізувати себе в конкретній трудовій діяльності і різних суспільних відносинах; здатності до ціленаправлених й ефективних вольових зусиль, необхідних для повноцінної професійної самореалізації педагога.
Новопризначені  педагоги-організатори мали змогу заслухати А.П. Нечипорук заступника директора з виховної роботи Вороновицької СЗШ І-ІІІ ст. №1, яка презентувала свою роботу «Згуртування колективу навчального закладу засобами діяльності органу учнівського самоврядування». Більш детально про роботу педагога-організатора розповіла О. І. Голоскевич. Вона розкрила практичні навики роботи педагога-організатора та принципи розподілу часу у повсякденній роботі. Акцентувала увагу колег на здійсненні основних підходів до оформлення та ведення документації органів учнівського самоврядування та координуванні роботи активної молоді, яка сприяє ефективній взаємодії учнівської, педагогічної та батьківської громадськості. А далі запросила учнівську раду «Лідер» для самопрезентації своєї роботи у даному закладі. І. Ю. Дзюбанчук  розповіла про роботу із молодшими школярами.
Практичним психологом Вороновицької СЗШ І-ІІІ ст.№1 Л.Ю. Маляр було проведено тренінг на тему: “Виховуєм лідерські якості”, де вдало були підібрані вправи, що сприяли розумінню лідерства, як складової життєвого самовизначення, розвитку самопізнання та саморегуляції. Цей тренінг відкрив сприйняття того, що в кожній людині існує здатність та якості до лідерства, проте не всі цим користуються. Заняття надало змогу повірити в свої сили та діяти в даному напрямку.
На завершення засідання гості завітали до актової зали на невеличкий захід «Творчий зорепад талантів УР «Лідер», де мали змогу пересвідчитись в організаторських здібностях та багатогранності акторських, вокальних та хореографічних талантів вороновицької молоді.
Таким чином, учасники школи молодого педагога-організатора акцентували увагу на найважливіших принципах виховання, що забезпечують активну позицію учнів та їх представницьких органів у житті та колективній діяльності.








Психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
     19 січня 2017 року на базі НВК №1 м. Немирів за участі кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» відбувся районний семінар практичних психологів та соціальних педагогів з теми: «Психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами», організований методистом з психологічної служби району КЗ «Немирівський РМК» Наталією Назаренко.
Участь в семінарі прийняли педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів району, асистенти учителів по роботі з дітьми з ООП.
Завідувач КЗ «Немирівський РМК» Тетяна Собченко наголосила, що сьогодні особливо значущим є питання навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Тому діяльність психологічної служби займає важливе місце в системі інклюзивної освіти. Методист Наталія Назаренко виступила з питання організації роботи практичних психологів і соціальних педагогів з дітьми різних вікових категорій та психолого-педагогічними особливостями.
Завідувач районною ПМПК Ганна Кушко надала методичні рекомендації щодо налагодження ефективної співпраці між психолого-педагогічною консультацією, школою та батьками, акцентувала увагу на посилення спільної діяльності.
У своєму виступі Олена Маляр, кандидат психологічних наук, викладач кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» запропонувала учасникам семінару систему роботи з питання особливостей психофізичного розвитку дітей з ООП, що забезпечує позитивну соціальну адаптацію у суспільстві. В ході роботи було проведено майстер-клас з учасниками семінару з метою соціально-психологічної компетентності у сфері цієї проблематики.
З питання «Педагогічно-соціальні аспекти роботи з дітьми з особливими потребами» виступила асистент учителя НВК №2 м. Немирів Оксана Рибалко. Разом з психологічною службою школи було представлено досвід та матеріали роботи з «сонячними дітьми».
Кожен учасник поділився досвідом роботи щодо супроводу дітей з ООП у загальноосвітніх навчальних закладах Немирівського району. Також були обговорені дискусійні питання.
Враховуючи те, що у районі сьогодні в 6 школах запроваджено інклюзивне навчання, на завершення семінару учасники акцентували увагу на забезпеченні захисту прав і свобод усіх дітей, створення належних соціально-психологічних умов для комфортного освітнього середовища та захисту честі і гідності учнів та вихованців.





Компенсаційна спеціалізована школа освітян для соціальних педагогів
         При кафедрі психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» створена лабораторія соціальної освіти (Завідувач лабораторії – кандидат психологічних наук, доцент кафедри Кузьменко Юлія Володимирівна). В рамках цієї лабораторії діє дворічна (2016-2017 р.р.) компенсаційна спеціалізована школа освітян для соціальних педагогів з проблеми «Сімейне виховання. Робота соціального педагога з сім’єю».
       В роботі школи підвищують кваліфікацію 15 соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів області.
       12.05, 22.09 та 10.11 2016 року відбулися заняття першого року навчання за участю: 
• Адамчук Л.Л., методиста Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області; 
• Яцишина С.Є, клінічного психолога Вінницької обласної психоневрологічної лікарні імені академіка О.І. Ющенка, тренера проектів по психодрамі, сімейної терапії і психосоматиці; 
• Хранітель А.В., практичного психолога Вінницької обласної психоневрологічної лікарні імені академіка О.І. Ющенка; 
• Вдовкіна П.П., кризового психолога, голови Вінницького осередку кризової психологічної служби Центру юридичної, психологічної підтримки учасників АТО та їхніх сімей.
       В межах цієї школи були висвітлені наступні питання:
• нормативно-правові засади діяльності соціального педагога;
• основні принципи ведення робочої документації соціальних педагогів;
• роль сім’і в становленні особистості;
• психологічна допомога дітям і сім’ям, які постраждали внаслідок військового конфлікту;
• психосоціальна допомога підліткам із суїцидальною поведінкою.

Надання методичної допомоги для практичних психологів Козятинського району на тему "Психоедукацiя для осiб, якi пережили травматичніi подii. Допомога в регуляцii емоцiйних станiв"
14 травня 2015 р. відбувся семінар для практичних психологів шкіл Козятинського району на якому викладачем кафедри психолого-педагогічної освіти та інновацій Л.В. Шевчук була надана методична допомога та проведено практичні заняття для психологів району з метою полегшення їхньої роботи як консультантів для осіб, які постраждали в наслідок АТО. Захід відбувся на прохання Козятинського районного відділу освіти. У ньому брали участь 13 практичних психологів.
Семінар для класних керівників закладів освіти області «Синдром емоційного вигорання. Методи профілактики» в Школі інтерактивного навчання освітян
6-7 травня 2015 р. відбувся семінар для класних керівників закладів освіти області на тему: «Синдром емоційного вигорання. Методи профілактики». Захід відбувся в  Школі інтерактивного навчання освітян у міжкурсовий період підвищення кваліфікації. У семінарі брали участь 19 педагогів, які є класними керівниками в закладах освіти міста Вінниці та Вінницької області. Педагоги на практиці познайомились з дієвими техніками, які допомагають профілактувати синдром емоційного вигорання, розуміти та регулювати власні емоційні прояви.

Немає коментарів:

Дописати коментар