Ігровий інструментарій розвитку наскрізних умінь компетентностей.
Конфліктологічна компетентність управлінця як основа ефективної взаємодії в освітньому просторі.
Інноваційні технології розвитку емоційного міжособистісного інтелекту як основа ефективної взаємодії учасників освітнього процесу
Ненасильницька
комунікація як технологія побудови педагогіки партнерства.
Розвиток комунікативної, конфліктологічної культури учасників освітнього процесу: вчитель, учень, батьки.
Створення безпечного освітнього середовища шляхом використання технології ненасильницького спілкування.
Розвиток конфліктологічної компетентності: технологія медіації в освітньому процесі
Мистецтво
діалогу: практика ненасильницького спілкування.
Психологія партнерства як основа безпечного освітнього
середовища.
Формування
безпечного та комфортного освітнього середовища: технологія ненасильницького
спілкування у контексті НУШ.
Розвиток
професійної (організаційної, конфліктологічної, комунікативної) культури
директорів та консультантів ЦПР ПП.
Розвиток
міжособистісного інтелекту сучасного (педагога, психолога): практики ефективної
комунікації.
Конфліктологічна компетентність сучасного управлінця як основа ефективної взаємодії в освітньому середовищі.
Вирішення конфліктів з використанням технології медіації.
Технологія
розвитку професійної, комунікативної, лідерської, здоров’язбережувальної
культури практичного психолога: сім’я, учень, школа.
Інтерактивні
методи навчання в освітньому процесі.
Нормативно-правове
забезпечення освіти та охорони дитинства в умовах НУШ.
Педагогічна
риторика.
Смарт-освіта
як освітня система нового типу.
Педагогічна майстерність вчителя та її розвиток в умовах НУШ.
Нормативно-правове забезпечення освіти та охорони дитинства.
Використання
арт-терапії в освітніх закладах.
Креативність
(творчість) в структурі інтелектуально-особистісного потенціалу особистості.
Психолого-педагогічна
профілактика булінгу в умовах освітнього процесу.
Психоемоційне
здоров’я: відновлення, збереження та зміцнення.
Психолого-педагогічні умови успішного включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір.
Протидія та профілактика булінгу.
Комунікативні
вміння та навички сучасного педагога.
Проблематика соціальної дезадаптації підлітків.
Медіакультура як освітня мета ХХІ століття.
кандидат медичних наук, старший викладач кафедри
Профілактика
наркоманії: освітній вимір
Розвиток здоров’язбережувальної компетентності
педагога на основі знань профілактики гострої кардіологічної патології.
Розвиток
здоров’я збережуальної компетентності педагога на основі знань профілактики
раптової серцевої смерті.
Збереження
репродуктивного здоров’я: освітній вимір.
Профілактика
стресу: освітній вимір.
Збереження здоров’я імуної системи: освітній вимір.
Синопсис профілактики інфекційної (Covid-19, ВІЛ/СНІД) та венеричної патології: освітній вимір
Феноменологія Homo Educandus (Людина, що навчається) в дзеркалі елліністична пайдеї: рецепція людиномірних концептів, взаємодія тілесне – душевне.
Життя
у стилі еко. Використання екоматеріалів
на уроках технологій.
Моє
здоров’я – здорова їжа.
Формування
творчої компетентності учня засобами
декоративно-ужиткового мистецтва.
Інтеграція
STEM освіти в систему позашкільного простору.
Творчий
розвиток особистості в контексті
полікультурного виховання у системі позашкільної освіти.
Синтез
мистецтв у позашкіллі.
Життя у стилі еко. Використання екоматеріалів у гуртковій роботі.
Етнотренди сучасної технологічної освіти.
Європейський вектор розвитку і національний контекст.
Немає коментарів:
Дописати коментар