Дистанційне навчання

 

Відгуки учасників тренінгу.  Слова подяки організатору, тренеру - медіатору Браніцькій Тетяні Ромуальдівні, всім лекторам, тренерам КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти” за професіоналізм та розкриття теми профілактики та управління конфліктами, наданий методичний матеріал, який  використовуємо практично. «Дякую за змістовні, насичені, емоційні курси, які прослухали «на одному диханні»»; «Курси пройшли надзвичайно цікаво, інформативно. Буду рекомендувати колегам. Дякую за позитивну атмосферу. До зустрічі на наступних курсах.»

З 19 по 22 червня 2023 року проходили курси підвищення кваліфікації  учителі різних категорій за програмою тематичного курсу «Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект», автор доцент Федорець Василь Миколайович.Важливим напрямом курсу були питання української геополітики репрезентовані в історичному і антропологічному аспектах, які висвітлені доцентом В.М. Федорцем.Курс спрямований на удосконалення фахової, педагогічної, психологічної і антропологічної компетентностей вчителів, а також на розвиток національної і геополітичної ідентичності та партріотизму. 

Значимою для психоісторичного та педагогічного осмислення соціально-психологічного вимірів людської природи, розвиток довіри в сучасному освітньому середовищі розкрита професором, док.пед.наук Т.Р. Браніцькою.Актуальна проблематика внесення змін до програми з історії, а також геополітичне розуміння сутності рашизму як поняття і як явища, були висвітлені професором, док. істор. наук О.К. Струкевичем.  

                                 

                              

             

Тематичний курс, який з 10.10.2022 до 13.10.2022 з теми «Використення методів арт-терапії в освітньому середовищі». Керівник – к.психол.н., доцент, ст.викладач  Маляр Олена Іванівна.

Серед тем, що розглядалися:  «Технологія едьютейнмент як засіб організації діяльнісно-творчої практики»,  «Термінологічне поле та історія розвитку арт-терапії»,   «Використання методів зображувальної діяльності в арт-терапії», «Хендмейд – терапія», «Бібліотерапія як метод психологічної допомоги дитині»,   «Використання казкотерапії в умовах освітнього процесу», «Психологія кольору в арт-терапії», «Наративні технології: психолого-педагогічної підтримки учнів освітніх закладів», «Методи та техніки арт-терапії в роботі з травмою у дітей», «Арт-терапевтичні техніки роботи з емоціями та почуттями».

Слухачі курсів набули нових, цікавих та корисних знань для подальшого використання у своїй професійній діяльності. Навчання пройшло в теплій, творчій  та дружній атмосфері.

Від слухачів курсів було отримано багато приємних та позитивних відгуків: «Дякуємо за цікаву інформацію, дуже гарно підібраний матеріал, чудовий настрій продовж усіх лекцій»; «Дякую за змістовні та пізнавальні курси»     

                    


3.10 по 6.10 жовтня 2022 року відбулися тематичні курси «Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ» з підвищення кваліфікації педагогічних працівників під керівництвом завідувача кафедри, доктором педагогічних наук, професором Браніцькою Тетяною.

Слухачі курсів були активними учасниками тренінгів; отримали науково-методичні консультації, спецкурси з актуальних питань, щодо психолого-педагогічного супроводу: «Розвиток довіри та підтримки дитини у безпечному освітньому просторі»; «Формування  безпечного  та комфортного освітнього середовища у контексті НУШ», «Психотерапевтичні вправи для дорослих та ігри для дітей в ситуаціях стресу» та інші.

Учасники тематичних курсів дякували за практичну корисну інформацію;  позитивні відгуки: «Дякую за змістовну корисну інформацію»; «Дякую за поради, які згодяться у щоденному шкільному житті»;  «Дякуємо за методичні матеріали, корисні посилання, а також навчально-методичні посібники». Курси пройшли інформативно, ефективно, в динамічній  атмосфері.

Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників
за програмою тематичного курсу
 «Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації»

           В період з 28 березня до 31березня  та  з 16 травня  до 19 травня 2022 року було здійснено  підвищення кваліфікації педагогічних працівників за програмою тематичного курсу «Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації» (відповідальні за організацію та проведення курсів: Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доц., Маляр О.І., к.психол.н., доц. кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук).
       Мета підвищення кваліфікації педагогів з даного курсу - опанування знаннями про психологічні особливості травми, психотравмуючі ситуації, кризи та їх переживання; формуванні умінь користуватись методичними прийомами вивчення травмуючих переживань та надання психологічної допомоги.

Освітній процес  здійснювався в реальному часі з використанням дистанційних технологій (у синхронному режимі) шляхом участі педагогів у вебінарах, чат-семінарах, вебконференції з актуальних питань практики та самостійного опрацювання навчальних завдань.
На  вебконференції  з проблеми  «Психологічні особливості стресостійкості особистості» слухачі ділилися власним  досвідом роботи.

По завершенню навчання усі педпрацівники, які підвищували кваліфікацію за курсом, склали фаховий тест та  отримали сертифікати.


З 06.12.2021 по 09.12.2021  відбувся тематичний курс підвищення кваліфікації для педагогів. Слухачі школи мали можливість ознайомитись з такими темами: «Конфліктологічна компетентність педагога як основа ефективної взаємодії в освітньому середовищі НУШ», «Формування  безпечного  та комфортного освітнього середовища: технологія ненасильницького спілкування у контексті НУШ», «Мовно-комунікативна компетентність педагогічних працівників: невербальне спілкування»,  «Нормативно-правове забезпечення освіти та охорони дитинства. Права дітей». Та  поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.


З 25.05.2021 по 28.05.2021  відбувся фаховий курс підвищення кваліфікації для соціальних педагогів. Слухачі школи мали можливість ознайомитись з такими темами: «Психічне здоров’я вчителя як підґрунтя ефективної професійної діяльності», «Розвиток міжособистісного інтелекту як основа ефективної взаємодії: вирішення конфліктів з використанням технології медіації», «Нормативно-правове забезпечення освіти та охорони дитинства. Права дітей». Та  поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.


З 17.05.2021 по 20.05.2021 відбувся авторський курсз курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій за  темою:  «Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів,  протидія булінгу: правові аспекти» Слухачі опановували мистецтво ненасильницького спілкування, використання технік гуморотерапії та ефективного спілкування в міжособистісній взаємодії. 


З 20.04.2021 по 23.04.2021  відбувся фаховий курс підвищення кваліфікації для соціальних педагогів. Слухачі школи мали можливість ознайомитись з такими темами: «Ненасильницька комунікація як технологія побудови педагогіки партнерства: мистецтво діалогу», «Смарт-освіта як інноваційна педагогічна технологія», «Соціально-психологічна робота з дітьми, які постраждали від булінгу». Та  поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.



Шкільна служба порозуміння «Коло друзів». Інформативний виступ Дацко Оксани Віталіївни, обмін та передача свого досвіду.


З 22.03.2021 по 25.03.2021 відбувся тематичний курс, з курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій за темою«Імідж педагога: від стереотипів до інновацій». Слухачі школи мали можливість ознайомитись з новими формами роботи та поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.


З 15.03.2021 по 18.03.2021 відбувся тематичний курс, з курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій за  темою:   «Психологія  партнерства як основа безпечного освітнього середовища» Слухачі опановували мистецтво налагодження спільної мовленнєвої діяльності, ненасильницького спілкування як інструменту побудови педагогіки партнерства, використання технік гуморотерапії та ефективного спілкування в міжособистісній взаємодії.  

Немає коментарів:

Дописати коментар