У навчально-методичному
посібнику представлена корекційно-розвивальна програма з розвитку довільності
емоційної регуляції у дітей молодшого шкільного віку.Здатність усвідомлювати і
контролювати свої переживання, розуміти емоційний станінших людей формується у
дітей завдяки особистісному розвитку. Доволі важким длядитини буває період,
коли в її житті відбуваються суттєві зміни - вона починає ходити дошколи.
Презентований в цьому посібнику психолого-педагогічний тренінг
допомагаєвирішити ці завдання: його метою є розвиток довільності емоційної
регуляції дітей,адаптації до нових умов життя. Він розрахований на роботу з
дітьми молодшогошкільного віку. Запропоновано тренінгові заняття для підвищення
психологічноїкомпетентності батьків та вчителів у сфері емоційної взаємодії з
дітьми.
Посібник буде
корисним для практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів початкових
класів, вихователям групи продовженого дня, педагогам організаторам та
заступникам директорів з виховної роботи, а також усіх, хто прагнекраще
зрозуміти розвиток емоційної сфери дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар