Далі


У навчально-методичному посібнику представлена корекційно-розвивальна програма з розвитку довільності емоційної регуляції у дітей молодшого шкільного віку.Здатність усвідомлювати і контролювати свої переживання, розуміти емоційний станінших людей формується у дітей завдяки особистісному розвитку. Доволі важким длядитини буває період, коли в її житті відбуваються суттєві зміни - вона починає ходити дошколи. Презентований в цьому посібнику психолого-педагогічний тренінг допомагаєвирішити ці завдання: його метою є розвиток довільності емоційної регуляції дітей,адаптації до нових умов життя. Він розрахований на роботу з дітьми молодшогошкільного віку. Запропоновано тренінгові заняття для підвищення психологічноїкомпетентності батьків та вчителів у сфері емоційної взаємодії з дітьми.
Посібник буде корисним для практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів початкових класів, вихователям групи продовженого дня, педагогам організаторам та заступникам директорів з виховної роботи, а також усіх, хто прагнекраще зрозуміти розвиток емоційної сфери дитини.


Немає коментарів:

Дописати коментар