Лабораторія соціальної освіти

понеділок, 11 березня 2019 р.

28 лютого 2019 року на базі КЗ «Ситковецька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів» Ситковецької селищної ради Немирівського району Вінницької області відбувся теоретико-практичний семінар працівників психологічної служби освітніх закладів Немирівського району та ОТГ на тему: «Формуємо комфортне та безпечне освітнє середовище. Ефективність психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в освітньому просторі».

Формуємо комфортне та безпечне освітнє середовище. Ефективність психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в освітньому просторі

28 лютого 2019 року на базі КЗ «Ситковецька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів» Ситковецької селищної ради Немирівського району Вінницької області відбувся теоретико-практичний семінар працівників психологічної служби освітніх закладів Немирівського району та ОТГ на тему: «Формуємо комфортне та безпечне освітнє середовище. Ефективність психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в освітньому просторі». Учасниками семінару були практичні психологи, соціальні педагоги освітніх закладів району та ОТГ, доцент кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», працівники КУ «ІРЦ», соціальні працівники, заступники директорів, які відповідають за інклюзивне навчання, вчителі інклюзивних класів, асистенти вчителів та вихователів, логопеди, представники батьківської громадськості.

В ході теоретико-практичного семінару висвітлені такі теми:

-         Маринич О.І., директор Ситковецького ЗЗСО. «Комфортний та безпечний освітній простір. Cтворення середовища, сприятливого для безпеки, здоров`я, соціалізації і самореалізації дітей та підлітків»;
-         Назаренко І.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Ситковецького ЗЗСО, практичний психолог. «Робота шкільної команди щодо супроводу дітей на інклюзивному навчанні»;
-         Назаренко Н.А., методист з психологічної служби КЗ «Немирівський РМК». «Організація роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу. Розвиток емоційного інтелекту, побудова моделей партнерства з учнями,медіація конфліктних ситуацій»;
-         Маляр О.І., к. психол.н., доцент кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти». «Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими потребами в умовах освітнього закладу»;

-      



















   Приходько І.С., асистент вчителя Ситковецького ЗЗСО. «Путівник для роботи педагогів в інклюзивному класі»;
   Панасенко Т.Є., вчитель-логопед Ситковецького ЗЗСО. «Особливості корекційної роботи з дітьми з ООП»;
-           Вітвіцька А.І., вчитель початкових класів, індивідуального навчання, практичний психолог Ситковецького ЗЗСО. Відеопрезентація «Проведення уроків та занять з дітьми в інклюзивних класах»;
-         Плат Т.В., практичний психолог, та Декет Н.І., вчитель-реабілітолог, КУ «ІРЦ» Немирівської районної ради. «Алгоритм роботи з батьками дітей з ООП, як передумова формування комфортного та безпечного середовища для дітей з ООП».
До обговорення актуальних питань долучилися представники батьківської громадськості та відмітили особливу значущість проблем дитини з ООП в освітньому просторі, правил комунікації дорослих з ними.


























Під час семінару були презентовані творчі роботи учня Ситковецького ЗЗСО.




Освітнє середовище має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці. Усі діти заслуговують навчатися у такому середовищі, де забезпечуються їхні потреби – базові потреби, потреби у навчанні, додаткові потреби (для дітей з особливими освітніми потребами). Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших.



Немає коментарів:

Дописати коментар