25 березня 2019 р. було проведено обласний семінар на
тему: «Основні напрямки роботи педагога
в сфері проблематики виховання медіакомпетентності». Було розглянуто ряд
практичних питань, що стосуються проблематики викладання медіаосвіти як
шкільного предмету та
проведення всеукраїнського експерименту за темою «Стандартизація наскрізної
соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну
педагогічну практику» на базі навчальних закладів України», наказ про який було видано 18.08.17р. за номером 1199. В документі підкреслено, що програма
всеукраїнського експерименту є доволі довготривалою й розрахована на 2017-2022 роки щодо терміну її впровадження.
У Вінницькій області
базою для проведення експерименту є п’ять освітніх закладів. Принагідно
відмітимо доволі позитивну річ, що на сьогоднішній день існує багато навчальних
програм з медіаосвіти, за допомогою яких можна здійснювати навчальний процес в
різних установах та для різних категорій українського суспільства. Потрібно відмітити
навчальну програму з основ медіаграмотності Коваленка П.О. та Мокрогуза О.П.,
рекомендовану Міністерством
освіти і науки України. Заслуговують на увагу навчальна програма з основ
медіаграмотності, навчальна програма “Медіаосвіта (медіаграмотність)”, Медийная
и информационная грамотность: программа обучения педагогов, навчальна програма
«Основи медіаграмотності: взаємодія з медіа», навчальна програма «Основи
медіграмотності», Сходинки до медіаграмотності, навчальна програма
«Медіаграмота в педагогічних училищах і коледжах», програма «Основи
медіаграмотності» для учнів 10–11 класів загальноосвітніх шкіл, навчальна програма
«Медіаграмотність у запитаннях та відповідях», навчальна програма «Я у
медіапросторі» від випускниць Літніх шкіл АУП медіаосвіти і медіаграмотності, навчальна
програма "Основи медіаграмотності для 8(9) класу", схвалена до видання з
грифом "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України".
Користуватися цими документами в процесі
викладання предмету медіаосвіта може вчитель будь-якої спеціальності. Головне, щоб він мав вищу освіту та цікавився цією сферою людських знань.
2.
Сайт лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти НАПН
України : http://mediaosvita.org.ua
5.
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних
системах» : за станом на 1 січня 2013 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид.
– Режим доступу до ресурсу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi -
bin/laws/main.cgi?nreg=80%2F94 - %E2%F0
6. Закон України «Про
інформацію» : за станом на 1 січня 2013 р. / Верховна Рада України. – Офіц.
вид. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi
- bin/laws/main.cgi?nreg=2657 - 12
7. Пошукова система у базі
лекцій, наукових статей, навчальних посібників та підручників з усього світу /
Google Академія – Режим доступу до ресурсу: http://scholar.google.com.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар