Лабораторія соціальної освіти

вівторок, 26 березня 2019 р.

25 березня 2019 р. було проведено обласний семінар на тему: «Основні напрямки роботи педагога в сфері проблематики виховання медіакомпетентності»

25 березня 2019 р. було проведено обласний семінар на тему: «Основні напрямки роботи педагога в сфері проблематики виховання медіакомпетентності». Було розглянуто ряд практичних питань, що стосуються проблематики викладання медіаосвіти як шкільного предмету та проведення всеукраїнського експерименту за темою «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» на базі навчальних закладів України», наказ про який було видано 18.08.17р. за номером 1199. В документі підкреслено, що програма всеукраїнського експерименту є доволі довготривалою й розрахована на 2017-2022 роки щодо терміну її впровадження.
У Вінницькій області базою для проведення експерименту є п’ять освітніх закладів. Принагідно відмітимо доволі позитивну річ, що на сьогоднішній день існує багато навчальних програм з медіаосвіти, за допомогою яких можна здійснювати навчальний процес в різних установах та для різних категорій українського суспільства. Потрібно відмітити навчальну програму з основ медіаграмотності Коваленка П.О. та Мокрогуза О.П., рекомендовану Міністерством освіти і науки України. Заслуговують на увагу навчальна програма з основ медіаграмотності, навчальна програма “Медіаосвіта (медіаграмотність)”, Медийная и информационная грамотность: программа обучения педагогов, навчальна програма «Основи медіаграмотності: взаємодія з медіа», навчальна програма «Основи медіграмотності», Сходинки до медіаграмотності, навчальна програма «Медіаграмота в педагогічних училищах і коледжах», програма «Основи медіаграмотності» для учнів 10–11 класів загальноосвітніх шкіл, навчальна програма «Медіаграмотність у запитаннях та відповідях», навчальна програма «Я у медіапросторі» від випускниць Літніх шкіл АУП медіаосвіти і медіаграмотності, навчальна програма "Основи медіаграмотності для 8(9) класу", схвалена до видання з грифом "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України".
Користуватися цими документами в процесі викладання предмету медіаосвіта може вчитель будь-якої спеціальності. Головне, щоб він мав вищу освіту та цікавився цією сферою людських знань.

Інформаційні ресурси
1.    Сайт «Медіаграмотність» : http://mediaosvita.com.ua.
2.    Сайт лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти НАПН України : http://mediaosvita.org.ua
3.    Медіаосвіта соціальних педагогів: http://eprints.cdu.edu.ua/47/1/МЕДІАОСВ_СОЦ_ПЕД.pdf
4.    Концепція впровадження медіаосвіти в Україні: http://osvita.mediasapiens.ua/...
5.    Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» : за станом на 1 січня 2013 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi - bin/laws/main.cgi?nreg=80%2F94 - %E2%F0
6.    Закон України «Про інформацію» : за станом на 1 січня 2013 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi - bin/laws/main.cgi?nreg=2657 - 12

7.  Пошукова система у базі лекцій, наукових статей, навчальних посібників та підручників з усього світу / Google Академія – Режим доступу до ресурсу: http://scholar.google.com.ua/




Немає коментарів:

Дописати коментар