Медіаграмотність є однією з важливих навичок, які необхідні сучасній людині. Саме тому в рамках реформи «Нова українська школа» цьому напрямку навчання буде приділятися окрема увага.
Про це під час п’ятої міжнародної науково-методичної конференції з
медіаосвіти та медіаграмотності розповіла Іванна Коберник, радниця
міністра освіти і науки України.
«Мова і про компетентісний підхід, і про навички ХХІ століття, однією
з яких є медіаграмотність», – зазначила вона. За словами пані Коберник,
у планах міністерства запустити портал, на якому вчителі зможуть знайти
всю необхідну інформацію для викладання варіативних курсів з
медіаосвіти.
«Немає точної статистики, скільки шкіл в Україні навчають
медіаграмотності. На даному етапі важливо, аби більше вчителів, більше
батьків дізнавалися про медіаграмотність, медіаосвіту та отримували
відповідні навички. Зараз, коли розробляються нові стандарти та
розпочнеться освітня реформа, важливо, щоб медіаграмотність стала
наскрізною навичкою», – підсумувала вона.
Як писав
MediaSapiens, з 2011 року тривав експериментальний етап, в рамках якого
різними формами шкільної медіаосвіти було охоплено понад 250
загальноосвітніх навчальних закладів, у яких навчаються понад 40 тис.
учнів. У 2016 році експеримент завершився і Концепцію впровадження
медіаосвіти було оновлено.
У лютому 2017 року Інститут соціальної й політичної психології представив в Національній академії педагогічних наук України Проект всеукраїнського рівня експериментально-дослідної роботи зі стандартизації моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику на 2017–2021 роки.
У лютому 2017 року Інститут соціальної й політичної психології представив в Національній академії педагогічних наук України Проект всеукраїнського рівня експериментально-дослідної роботи зі стандартизації моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику на 2017–2021 роки.
Матеріали взято з інтернет-ресурсу Media Sapiens.
Немає коментарів:
Дописати коментар