Лабораторія соціальної освіти

понеділок, 10 липня 2017 р.

З 26.06. 2017 року по 07.07. 2017 р. проходили курси підвищення кваліфікації вихователів ДНЗ.
Викладачі кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук розробляють інформаційні повідомлення, лекційні, практичні курси з актуальних питань.
Зокрема, цього разу вихователі дитячих навчальних закладів працювали над тематикою "Дошкільна освіта в інноваційному вимірі: ТРВЗ  - педагогіка в ДНЗ". (ТРВЗ - теорія розвитку винахідницьких завдань)


Кандидат психологічних наук, доцент кафедри  психолого-педагогічної освіти та соціальних наук Легун О.М. пояснює психологічні особливості динаміки розвитку дитячого малюнку: 


"Незалежно від того, як співвідноситься малюнок дитини з мистецтвом дорослих, він має безпосереднє відношення до побудови, визрівання дитячої умоглядної картини світу, тобто малюнок узагальнює досягнуте дитячим розумом розуміння устрою світу, характерне для конкретної вікової категорії. При цьому малювання - це свого роду емоційне розвантаження: з резервуара пам'яті викидається накопичене, і перш за все те, що цей резервуар переповнює на даний момент, є емоційно значущим і особливо турбує внутрішнє відчуття".
Загалом курси підвищення кваліфікації пройшли 47 слухачів.
Методист відділу дошкільної освіти Колосінська Г.І., 
доцент кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних 
наук, канд. псих. наук Легун О.М. 

Немає коментарів:

Дописати коментар