Керівник курсів – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти Логутіна Н.В.
Освітній процес відбувався відповідно до нових методик згідно з Концепцією «Нова українська школа» за напрямами, визначеними пунктом 15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників».
Метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників з даного курсу є оволодіння інноваційними методами, технологіями, підходами для ефективного навчання іноземних мов в умовах європейських інтеграційних процесів, а також для профілактики та попередження професійного вигорання педагогічних працівників в сучасних умовах, формування умінь користуватися методами та методиками корекції рівнів вигорання практично.
Навчання педагогічних працівників здійснювалося в реальному часі за очною формою навчання з використанням дистанційних технологій (у синхронному режимі) та організовувалося шляхом проведення: лекцій, вебінарів, чат-семінарів, презентацій, веб-конференції, консультацій, контрольних заходів тощо.
Організація навчального процесу на курсах здійснювалась відповідно до навчального та навчально-тематичного планів та розкладу.
На завершальному етапі відбулася підсумкова веб-конференція з актуальних питань практики тематичного курсу «Інноваційні підходи, технології та методи для ефективного навчання іноземних мов в умовах європейських інтеграційних процесів», де слухачі мали можливість ділитися власним досвідом практичного використання інноваційних технологій, підходів, методів та методик в навчальному процесі та практичного використання порад щодо інноваційних підходів для вивчення іноземних мов та профілактики професійного вигорання в освітньому процесі.
Оцінювання результатів підвищення кваліфікації здійснювалося шляхом підсумкового тестування, укладеного за змістом навчально-тематичного плану тематичних курсів.
Слухачі відзначили високий рівень організації курсів підвищення кваліфікації, проведених лекцій, практичних та навчальних занять викладачами.
По завершенню навчання усі педагогічні працівники, які підвищили кваліфікацію за тематичним курсом, отримали сертифікати.
З 19 по 22 червня 2023 року проходили курси підвищення кваліфікації учителі різних категорій за програмою тематичного курсу «Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект», автор доцент Федорець Василь Миколайович.Важливим напрямом курсу були питання української геополітики репрезентовані в історичному і антропологічному аспектах, які висвітлені доцентом В.М. Федорцем.Курс спрямований на удосконалення фахової, педагогічної, психологічної і антропологічної компетентностей вчителів, а також на розвиток національної і геополітичної ідентичності та партріотизму.
Значимою для психоісторичного та педагогічного осмислення соціально-психологічного вимірів людської природи, розвиток довіри в сучасному освітньому середовищі розкрита професором, док.пед.наук Т.Р. Браніцькою.Актуальна проблематика внесення змін до програми з історії, а також геополітичне розуміння сутності рашизму як поняття і як явища, були висвітлені професором, док. істор. наук О.К. Струкевичем.
Тематичний курс, який з 10.10.2022 до 13.10.2022 з теми «Використення методів арт-терапії в освітньому середовищі». Керівник – к.психол.н., доцент, ст.викладач Маляр Олена Іванівна.
Серед тем, що
розглядалися: «Технологія едьютейнмент як засіб організації
діяльнісно-творчої практики», «Термінологічне поле та історія розвитку арт-терапії», «Використання методів зображувальної
діяльності в арт-терапії», «Хендмейд – терапія», «Бібліотерапія як метод
психологічної допомоги дитині», «Використання
казкотерапії в умовах освітнього процесу», «Психологія кольору в арт-терапії», «Наративні
технології: психолого-педагогічної підтримки учнів освітніх закладів», «Методи
та техніки арт-терапії в роботі з травмою у дітей», «Арт-терапевтичні техніки роботи з емоціями та
почуттями».
Слухачі курсів набули нових, цікавих та
корисних знань для подальшого використання у своїй професійній діяльності.
Навчання пройшло в теплій, творчій та дружній атмосфері.
Від слухачів курсів було отримано багато приємних та позитивних відгуків: «Дякуємо за цікаву інформацію, дуже гарно підібраний матеріал, чудовий настрій продовж усіх лекцій»; «Дякую за змістовні та пізнавальні курси»
3.10 по 6.10 жовтня 2022 року відбулися тематичні курси «Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього
процесу в контексті НУШ» з підвищення кваліфікації педагогічних працівників
під керівництвом завідувача кафедри, доктором педагогічних наук, професором Браніцькою
Тетяною.
Слухачі курсів були
активними учасниками тренінгів; отримали науково-методичні консультації,
спецкурси з актуальних питань, щодо психолого-педагогічного супроводу: «Розвиток довіри та підтримки дитини у безпечному освітньому просторі»; «Формування
безпечного та комфортного освітнього
середовища у контексті НУШ», «Психотерапевтичні вправи для дорослих та ігри для
дітей в ситуаціях стресу» та інші.
Учасники тематичних курсів дякували за практичну
корисну інформацію; позитивні відгуки:
«Дякую за змістовну корисну інформацію»; «Дякую за поради, які згодяться у щоденному
шкільному житті»; «Дякуємо за методичні
матеріали, корисні посилання, а також навчально-методичні посібники». Курси
пройшли інформативно, ефективно, в динамічній
атмосфері.
Курси підвищення
кваліфікації педагогічних працівників
за програмою
тематичного курсу
«Психологічна допомога дитині у
психотравмуючій ситуації»
В
період з 28 березня до 31березня та з 16 травня до 19 травня 2022 року було
здійснено підвищення кваліфікації педагогічних
працівників за програмою тематичного курсу «Психологічна допомога дитині у
психотравмуючій ситуації» (відповідальні за організацію та проведення курсів:
Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доц., Маляр О.І., к.психол.н., доц. кафедри
психолого-педагогічної освіти та соціальних наук).
Мета підвищення кваліфікації
педагогів з даного курсу -
опанування знаннями про психологічні особливості травми, психотравмуючі
ситуації, кризи та їх переживання; формуванні умінь користуватись методичними
прийомами вивчення травмуючих переживань та надання психологічної допомоги.
З 06.12.2021 по 09.12.2021 відбувся тематичний курс підвищення
кваліфікації для педагогів. Слухачі школи мали можливість ознайомитись з такими
темами: «Конфліктологічна компетентність педагога як основа
ефективної взаємодії в освітньому середовищі НУШ», «Формування безпечного
та комфортного освітнього середовища: технологія ненасильницького
спілкування у контексті НУШ», «Мовно-комунікативна компетентність
педагогічних працівників: невербальне спілкування», «Нормативно-правове забезпечення освіти та
охорони дитинства. Права дітей». Та
поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від
високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.
З 25.05.2021 по 28.05.2021 відбувся фаховий курс підвищення кваліфікації для соціальних
педагогів. Слухачі школи мали можливість ознайомитись з такими темами: «Психічне здоров’я вчителя як підґрунтя
ефективної професійної діяльності», «Розвиток міжособистісного інтелекту як
основа ефективної взаємодії: вирішення конфліктів з використанням технології
медіації», «Нормативно-правове забезпечення освіти та охорони дитинства. Права
дітей». Та
поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від
високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.
З 17.05.2021 по 20.05.2021 відбувся авторський курс, з курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій за темою: «Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації
у вирішенні конфліктів, протидія
булінгу: правові аспекти». Слухачі опановували мистецтво ненасильницького спілкування,
використання технік гуморотерапії та ефективного спілкування в міжособистісній
взаємодії.
З 20.04.2021 по 23.04.2021 відбувся фаховий курс підвищення кваліфікації для соціальних педагогів.
Слухачі школи мали можливість ознайомитись з такими темами: «Ненасильницька комунікація як технологія
побудови педагогіки партнерства: мистецтво діалогу», «Смарт-освіта як інноваційна
педагогічна технологія», «Соціально-психологічна робота з дітьми, які
постраждали від булінгу». Та поповнити свої
знання корисною інформацією для використання у роботі від високопрофесійних
викладачів Вінницької академії безперервної освіти.
Шкільна служба порозуміння «Коло друзів».
Інформативний виступ Дацко Оксани Віталіївни, обмін та передача свого досвіду.
З 22.03.2021 по 25.03.2021 відбувся тематичний курс, з курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій за темою: «Імідж педагога: від стереотипів до інновацій». Слухачі школи мали можливість ознайомитись з новими формами роботи та поповнити свої знання корисною інформацією для використання у роботі від високопрофесійних викладачів Вінницької академії безперервної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар